start from now

Assalammualaikum,
                         hai beb,

      Lama doh tak update blog bukan setakat seminggu dua tapi dah berbulan/bertahun. Ya Allah rasa bersyukur sangat laptop aku dah okay bukan nak menunjuk or bataks tapi lantak lah kau nak fikir apa. Kesah eh aku? hahaha okay serious talk actually laptop aku ni dah enam bulan rosak bukan sebulan dua tapi "enam" gila bapak ah kalau aku kata aku tak rindu, tu yang aku rasa macam nak menangis bila laptop ni dah okay hmm boleh pulak dia jahanam dulu, memang tak aku nak kasi orang pinjam laptop aku lagi lepas ni ah jangan nak cakap aku kedekut eh. 


     Hah lepas ni maybe boleh la aku nak "selalu" update blog yela apa guna ada laptop tapi tak guna dok? guna lah sampai rosak hahaha gila! tak ada sesiapa nak laptop or barang kesayangan dia rosak. Yes, kecuali orang kaya eleh dorang banyak duit boleh beli laptop dua tiga biji kesah apa kan kalau rosak pung. Ahh dah jauh terpesong cerita aku ni
                
     And start from pertengahan bulan 10 kehidupan aku kembali seperti biasa dan bertambah luar biasa eh? Yang bertambah luar biasa tu tak payah la aku nak cerita kan? ke korang nak tahu jugak? ah tak payah kepoh sangat doh kahkahkah aku tahu korang bingit je baca kan? eleh siapa suruh baca? kau nak kepoh sangat kan hahaha hamek kau.

     Okeh! kalau pasal study jangan tanya sebab kalau tanya pon aku jawab "okay" walaupun hakikatnya tidak yela aku bukan apa nanti kalau aku jawab tak okay banyak pulak tanya dan aku malas pula nak menjawabnya. 18/10/2013 (10:45pm) weh aku bukannya apa sebenarnya aku rasa aku dah mengantuk boleh tak izinkan aku mengakhiri catatan aku hari ni? Bagi masa aku berehat aku pon penat juga. Esok ke lusa ke bila bila ke aku akan update lagi tu pun kalau aku rasa aku nak update lah. Dah la weh semak aku tengok aku menaip pepanjang lebar gini k bye xoxo