hantu siling

citer ni memang betul.. koz blaku kat umah aku yg aku duk skarang ni..
aku taip citer ni siang... kalo mlm aku pon cuak..

dulu aku dok umah laen, tapi taman yg sama...
umah aku skarang ni dulu umah cina bekas pompuan simpanan.. da tua bangka da skarang...
cina tuh sewa jerk... pastu mak aku beli umah ni kat tuan umah... so, cina tuh kena kuar laa.. sejak cina tu kuar.. da baper bulan umah ni kosong koz mak aku nak renovate dulu baru duduk.. proses nak lulus renovate tu memang lama...
pastuh.. pejam celik, pejam celik... da siap n aku da duduk umah ni skarang!!!!
ari ke baper ntah aku tido kat umah ni kan...
waktu tuh aku tido kat sofa.. mlm2 dlm kol 2.. ader bunyi kuat kat siling.. mcm beras 10 kg tejatuh... kalo benda besar yg jatuh gerenti siling tu da pecah.. aku pon wat bodo jerlaa..
pastu da lama duduk..
ayah n mak aku da perasan.. slalu ader bunyi kat siling.. ayah aku kater bunyi mcm org tgh susun kotak... mak aku kater bunyi mcm org tgh bertukang... tapi aku dgr bunyik hentak kaki... bunyi jatuh..golek2.. 1 ari tuh pak cik aku try naik siling tuh nak tgk ((ayah aku OKU pasal tu x dpt naek kat siling tuh)) dier kater x dak apa2..
mlmnyer lepas pak cik aku naek tuh... dlm pukol 2.. aku dgr bunyi benda bergolek dtg siling bilik aku, sampai kat tgh2 siling bilik aku ader bunyi hentak kuat2.. maybe dier marah kot pak cik aku nak tgk dier.. errmm.. aper benda la tuh ekk???


__________________
kalau kuat, tunjukkan kekuatan,
kalo pandai, tunjukkan kepandaian,
kalo berani, tunjukkan keberanian,
kalo malu, tunjukaannnn.....err...ehm....aper ekk????