Aiskrim

Dah lama tak update blog , rindu gile babeng kat blog niyh . hikhik >_< topic hari ni pasal Aiskrim , knpe psal Aiskrim ? sebab dah tak de tajuk lain dah dalam kepala otak aku niyh . HAHA . 


    Jam di laptop menunjukkan dah pukul 2 lebih(pagi) , mata masih tak mengantuk lagi . aku dah tak tau nak buat apa , layan FACEBOOK pon dah bosan . so , aku menuju ke dapur . tiada sesiapa di dapur , kecuali aku keseorangan yang ditemani cahaya lampu bilik air . tanpa membuang masa lagi , aku membuka peti sejuk . TIBA-TIBA !! aku ternampak sebuah bekas berwarna biru iaitu AISKRIM ! HAHAHAHA #mcam cerita hantu pulak dah# *sorry la , cerita aku ni merepek sikit . hekhek >_<* pagi pagi aku dah mkn Aiskrim kan ? lepaskan gian aku nak makan aiskrim la katakan . actually , Aiskrim mmg favourite aku , bukan nak cakap favourite aku sorang la , favourite Taeyeon jugak . kalau korang nak tau My Taegoo pon suka Aiskrim . hikhik >_<  aku memang admire dia sngat-sngat :) kalau boleh , setiap post aku , aku nak letak nama/gambar dia . al-maklumlah , big fan Taeyeon la katakan . HIKHIK >_<  btw , korang pnah makan Aiskrim ngan ubi kayu ? 



 nampak pelik kan ? actually , aku pon tak penah rasa lagi . HAHA . kalau mcm tu , korang pnh makan Aiskrim Goreng ? aku percaya , segelintir drpd korang yang baca blog aku ni pnh mkn Aiskrim Goreng kan ? sedap kan ? huhu :) ok lah , mata dah nak tutup , pinggang aku dah sakit , tidoq dulu nohh . bye bye ;) see you all next time .