nananana

okeh ! actually aku tak de tajuk nak ltk , sbb x tau plak nak cite ape kan ? huuhuu . ok la , memandangkan aku dah taip ni , alang-alang aku dah menaip , baik aku cite pasal  CAT RUMAH . haha , tajuk agak tak boleh blah kan ? kan ? kan ? #akutanyanianggukjela# HAHA sejak beberapa hari ni , aku ngan bapak aku pergi cat umah , perghh ! penat dohh , dah la cat guna cat minyak . pening aku bau cat uh , dah la pening , sakit mate plak tu . tapi aku tahan je , huhu . btw , pekse dah habis !! YAHOOO !! best gile la beb , tadi jwb paper KKQ , haha . terbaik , semua soalan aku tiru . HIHI #sebenarnyeakunibaikorangnye# ermm .. tak lame lagi nak cuti skolah. nak buat ape erk ? nak pergi mane erk ? duduk rumah je ke erk ? tak merancang lagi la . tgk la mcm mne . huhu. niat di hati nak pegi KOREA  , BHAHAHA ! tak dapat g KOREA , dpt g PARIS pon jadi la XP 


#Taeyeonsayacomel# KBYE !